Tuesday 8 March 2011

MeLaLak

Ni kisah aku mlm td..
Konon nye la.., aku xnk join gn  2ekor budak rumh ni..
Yela, tbe2 jew melalak kn tgh2 mlm pulak 2?








 Broken Heart rupe nyer.. diowg ni.. !

Patutla duk melalak dgn lagu jiwang jew..
time 2 aku still steady lg la..(konon r) Fham2 jewla kn.. cover., cover cun la katakan.
Tbe2 plak mmber aku tnya, ada speaker x?
Aku pn ckp la.. Ade, kt dlm blik..
Ape lg, dh psang speaker pnye bsar.. aku?
Still cover lg r..kn..!
Diowg melalak smbil rekod nk tgk suara sdap ke sumbang?


Sah!,
aku y dduk kt sblah diowg ni.., cmni r...

confirm!, bkn aku jew y sakit telinga..
Taik2 telinga pn nk kuar jugk rsenya...
Aku? sakit still sakit r dgn kesumbangan diowg tu tp aku still calm down lg r...

10 mnit..

           5 minit



Aku pn pew lg...

Fham2 jewla kn.. Dh tgk diowg melalak, aku pn join r..
Hti ni dh b'getar2 nk melalak.
Aku melalak dgn diowg hmpir pkul 12am lbih la...
mne ke tidaknya, owg time 2 tdo.. kiteorng plak melalak smpi xigt smbil t'jerit2 lg..
T'dgr plak blok y len, mgkin kuat sgt kot kiteorng melalak smpi kne mrah..
tp still steady lg la kta kn..
ktorng melalak, melalak jugk tp dgn nada slow jew.,
tkut kne mrh lg



                       

No comments:

Post a Comment