Friday 25 March 2011

BerBALOIKAH!

Sungguh x b'baloi2 taw..
semalam kieorang mkn kt 1 kedai tp dirahsia la nama kedai tu....
Aku ambik nasi skit..! + ayam goreng + sayur = Rm5.60
K.farah plak nasi skit jugk..! + ayam goreng + lima jalur besar jari aku tauhu goreng b'lada + sedikit sayur air = Rm6.50.
Aku nampak k.farah t'buntang bijik mata dh sebab t'peranjat(nasib baik xpingsan) dek krna harga y mahal.
Xpernah kiteorang kena harga y semahal ni.







Ni la makanan y aku beli semalam..
Xde pape special pn kan..
tgk la lauk nye, bkn manyak mne pn aku ambik...
ish..ish..ishhh... xptut! xptut!!





Hari ni kiteorang pergi la kedai lain nk buat p'bandingan pastu aku ambik la lauk y kurang sama mcm semalam nasi y agak banyak + ayam goreng + sayur = Rm 4.70.
See the different! 90 sen tuuuuuuuuuuuuuuuu... kureng ajar kannnnnnnnn..
Amboi, klu mcm tu kayo la owg kedai tu kn sampai cekik drh nk untung cpat.!
Sumpah si, aku xnk g sane dh.. aku rela jln jauh.

3 comments:

  1. memang mencekik darah kedai semalam... sumpah potong ayam tak nak gi lagi... menyampahhhhh... hari ni makan nasik yg agak banyak sayur+ikan panggang baru RM 5.50 ..

    sangat tak baik kedai semalam... kaya atas kesusahan orang lain ...

    ReplyDelete
  2. biasenye kdai2 cam ginih aku akan boikot terus...tak mau pegi dah

    ReplyDelete
  3. taw xpew.. cekik ayam btl!

    ReplyDelete