Wednesday 9 March 2011

Juri karipap

Hri aku nk jd juri karipap y aku beli b'dekatan dgn opis..
Klu aku pndang karipap tu, nmpak mantap, gebu dan mengeliurkan pn ade..
Tp masalahnye.. sedap kew atau xsedap?


Inilah karipap nya..
nampak mcm sdap kn?
Sabar., sabar.. !
Aku tahu mesti korang pn t'liur jugkkan.. ni mesti ade y jp lg pergi cr karipap ni..

Ok la, karipap y aku bli ni nmpk mantap, cantik tp masalahnya.. die jerutu skit.


Ha, separuh ni aku dh rasa dh ni..

Mmmm... Tgk!, tgk ni...!!
Inti separuh jew.. xfull pn dlm karipap ni..
Ni y aku rasa cm nk mrah jew ni...
Klu di tgk dr mata kasar cm sdap tp klu dirasa dgn lidah.. mm...
fhm2 sndiri jewla erk.
Ok, ni y aku rse nk comment ni!
Kulit karipap ni keras t'lebih tepung agknya...
inti? emmm.. kurang memuaskan
Sepatutnya rse inti mcm rse kari skit tp xde pn.. manis jew lbih n intinye t'lalu lembik serta gn wrna mmg kurang menarik p'hatian betullah!

Aku ni pndai jew comment tp sdap kew klu aku y buat?





No comments:

Post a Comment