Wednesday 9 March 2011

Al kisah Restoran Bos Kesayangan aku di SITA

Td aku gn k.farah dgr bnyi owg tarik tong gas, aku igtkan pew la td..
Rupa2nya.., kdai kesayagan bos aku 2.. dh kena sita rupanya.

Ni lah kedainya.. dh kne sita dh pn.!


Inilah kesalahan premis bwh ni... siap note lg gitu!



Ermm.. tp pe y peliknya, ramai jugk owg g mkn kt kedai bwah opis aku ni..
t'masuklah bos aku 2 sekali gn geng2 die lah!

Dr aku mula masuk kerja lg smpi skrg aku, mmg x b'kenan nk mkn same jugk dgn k.farah. Korang bygkn, cmne korang nk mkn? Klu korang nk mkn msti cr the best place to eat kn... sekali gn clean n clear lah!
Ni x, ade jugk y b'mint tu mkn kt situ.. aku pn xfham la..
Klu dr segi mknan dia la.. mmg korang xkn lalu la nk tgk..
tp...
ade jugk y mkn tu! Pelik bin ajaib btl la aku...
Mne ke tdk nya.. mata owg lain, mata buta kot! mata aku mata halus, 2 y len perspektif tu kot.
Yela, klu mknan tu nmpk kusam plak 2, cincai je msak pastu kotor tmbahan plak kt sekeliling 2, korang rsa..
korang nk ambk x? nk mkn x?
aku taw dh.. msti xnk kn...
high test korang mesti tnggi pnye kan..
tmbahan lg.. pkerja nya banggla la.. atau senang kata 'ORANG HITAM' jewla..
msti xlalu kn, btl x?

Aku bkn memilih dr segi org atau sebaliknya..
fhm jewla kn.. klu kte nmpk owg 2 clean still blh telan pnye..
tp klu y ade lbih truk dr 2? mesti xnk kn! aku taw dh...

Continue story aku td..
sbnarnya pkerja bwh ni, mmg dh lme dh ajk g mkn kdai die tp korang fhm jewlakn
drpd aku mkn kt kdai bwh ni., aku rela la g kdai jauh wlaupn t'pksa jln kaki.
Die pernah bg aku n k.farah nasi beriani..
tp antra aku n k.farah, xde mkne nye lah nk mkn..
akhirnya kt tong sampah jua.. jhat jugk aku ni kn.
Esok pg aku xtawla pasni ade plak owg y wndu kt kdai bwh ni nk mentelaah expecially my bos n konco2 nya. bos aku bkn taw pn kdai favourite nye dh kne close.
So, tomorrow aku nk tgk riak wjh bos aku.. blh ke hdup ni bos tnpa air tgn dr a'nair?

No comments:

Post a Comment